جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
21

حوزه / عباسی گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند، لذا هدف مدیران باید خدمت صادقانه به مردم باشد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از منطقه ییلاقی و کوهستانی شهرستان املش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمت به مردم توفیقی بزرگ و در زمره ارزنده‌ترین نعمات الهی است، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حقیقتاً خدمات شایان توجهی به روستاها صورت گرفت که از آن جمله بحث گازرسانی بوده است.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای پروژه‌ها در هفته دولت، امروز توفیق حاصل شد تا پروژه گازرسانی به برخی روستاها را انجام داده و در حین این بازدید به مشکلات آبی شهرستان به ویژه در تصفیه خانه و راه ارتباطی املش به شلمان رسیدگی کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه مدیران اجرایی باید به صورت مستمر در کنار مردم باشند و با شوراها و دهیاری‌ها ارتباط برقرار کنند، ابراز کرد: این ارتباط‌ها سبب می‌شود مشکلات را شناسایی و برطرف کرده و اگر مشکلی فراتر از اختیارات محلی باشد، با پیگیری به صورت ملی حل شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های آب، برق و راه‌سازی، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی موجب ماندگاری افراد در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها می‌شود.

عباسی، بر لزوم توجه به خواسته‌های مردم و رفع دغدغه‌های آنها تأکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها، شرایط بهتری برای زندگی در روستاها فراهم کنیم.

وی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای رفع محرومیت‌ها قدردانی کرد و یادآور شد: مردم ولی‌نعمت ما هستند، لذا هدف مدیران باید خدمت صادقانه به مردم باشد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha